i don't want to be your cornerstone.

Det är många personer jag skulle velat träffa i helgen, nere i GBG, men jag är så stört glad att jag inte åkte.
Jag är trött på allt drama, skitsnackande, folk som inte kan bete sig för att dom är så omogna och att alla många tycker att dom ska "hålla ett sken uppe" för andra att ska "beundra/avunda". Ain't no fricken way. Sen när var det fel med att vara sig själv, och låta andra tycka om detta, istället för att göra sig till.
Arg är jag, igen. ARG!

Själv har jag haft en kanon helg, utan drama, med dejter, fest, blivit utbjuden på jobbet (!) och fantastiskt trevliga människor.
Nog med smussel, skitsnack och skvaller. VÄX UPP!

Här är jag. Det ni ser är vad ni får, frågar ni en fråga så svarar jag ärligt vad jag tycker, och det jag säger står jag för. Problem?

Tack för mig!

Jacq

- Shout-out till min bästa vän och syster Nathalie, som är precis som jag föredrar en människa - ärlig, trogen, påhittig och stöttande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen!

2010-10-31 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0