I LEFT MY HEAD AND MY HEART ON THE DANCEFLOOR - - -

God förmiddag gott folk!
Gissa vilka som ringde mig imorse? Först Nate, sen Nät & Kit! BÄSTA STARTEN PÅ MORGONEN NÅGONSIN! Jag hade ingen aning om att Nate skulle ringa dock. Jag och min syster sabine hade börjat titta på Mr & Mrs Smith igår kväll, men totaldäckat i mitten. Tur att jag hade väckarklockan på 1 för att vara beredd på när Nathalie skulle ringa. Men ingen Nathalie var inne klockan 1, 2 eller 3, så till sist satte jag veckar klockan på 5. Någon minuter över fem så ringer helt plötsligt skype, dvs. Nate. :) Efter att ha pratat klart med honom så messar jag fröken, som går in på skype, och kommer då på varför vi alltid "missar" varandra. Nathalie, min tekniska andra hälft, har då satt statusen på offline typ omedvetet, vilket gör att ingen ser henne när hon är inloggad, och hon ser inte att någon annan är inloggad heller. Jag dog av skratt, och hon skämdes. Men allt är förlåtet! :) Either way, morgonen startade helt fantastiskt.. klockan 5 imorse. Jag skulle inte ha velat starta den på något annat sätt.

Off to mathclass, sen Thomas för lite matte studerande (läs han behöver någon som pluggar samtidigt med honom för att han ska ta tag i pluggandet), och sen på ett annat litet minihemligt äventyr.

Detta kommer bli en bra dag!
Tack Nate, Kit och Nathalie!

Peace

Kommentarer
Postat av: Nät

"Då har jag en liten kritik som jag kan ha till dig, och det är att d är lite... dum i huvudet!" haha shit, det kändes lite snopet, men som Sally skulle säga "jag bjuder på det så att den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag"

2010-10-07 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0