I'm sick.. and it sucks.

Seriöst sjuk nu. Förra veckan fick jag medicin som skulle hjälpa bihåleinflammationen, med som inte hjälpte. Istället kände jag mig ännu sjukare i Söndags, och hade en mindre dödsönskan igår på jobbet. Men som tur är så kunde jag i alla fall hämta ut penicillin efter att ha pratat med doktorn.

Pencillin - please be my knight in shining armor, save me from this.. this.. whatever it is.

Jag är nu hemma, sjukanmäld (hör och häpna), i 5 dagar. Nu ska jag baske mig bli frisk! Jag orkar inte!
Det tog mig en evighet att somna, dessutom, eftersom bankandet i huvudet och ansiktet inte blir bättre av att ligga ner.

Suck.
Jag återkommer,
tillfrisknande kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0