Jack was nimble. Jack, he was quick. Jack could jump right over the candle stick.

Det är äntligen torsdag, vilket innebär att helgen börjar imorgon! Må jag säga att veckan har gått rusktigt fort. Jag som trodde det var måndag i tisdags, och tisdag igår. Minor screw-up eftersom jag var ledig lördag, jobbade söndag, och var ledig måndag igen. Man hamnar lite efter då på något sätt.
Ikväll har vi två nya tjejer som ska lära sig stängning. FANTASTISKT! Allt jag kommer behöva göra ikväll är att dirigera. Hur bra är inte detta? "Peka med hela handen" som Helena sa.
Jag undrar vad man ska hitta på för mus i helgen. Jag känner ett Cosmonova sug coming on. Någonting måste göras, i vilket fall som helst. Om det inte blir en aktivitet, så kan man alltid ha en mysig middag eller något. Steph och Adelinn, komma över?`

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0