skam den som ger sig.

Due to my medication, mådde jag mycket bättre igår. Mitt "tryckande" ansikte var helt enkelt inte lika jobbigt att leva (leva/jobba) med, och jag klarade av en 7-15 dag. Dock deckade jag sekunden jag satte mig på bussen, vaknade i ett ryck när bussen stannade på min hållplats, och deckade igen mellan 16,30-20,30 när jag kom hem igen. Jag sover endast såhär mycket när jag är sjuk.. Så, tyvärr så erkänner jag mig besegrad - dvs, jag erkänner mig sjuk. Men skam den som ger sig! Jag ska jobba bort den här dumma sjukan, ta nytta av modern medicin, nässpray, näsdukar, halstabletter och soppa!

Kort pass ikväll, samt personalmöte, ledig torsdag och fredag (och då ska det sovas, det kan jag lova). Förhoppningsvis blir det Chokladmässan i helgen, samt festen på HK på fredagkväll med min Chef och andra enheter.

Don't worry Nät, jag blir pampered av min snälla syster Sabine. Men det är klart att jag saknar ditt omhändertagande och bortskämmade av sjukling. Komma hit med nästa tillgängliga flyg?
Ah, who am I trying to fool.

Igår fick jag inspiration och började åter igen skissa. Snart måste något hända!

Nedräkning till London: 40 dagar.

Åter igen,
skam den som ger sig.

Sincerely,
jakieathawaii.

Kommentarer
Postat av: Nilsolivia

I love guest books, keep up the good work!

2011-07-12 @ 10:14:06
URL: http://nilsolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0