världsbäst!

Kära Nathalie,
jag dör lite inombords av skratt när du skickar sånna här underbara kommentarer:
" 'Då har jag en liten kritik som jag kan ha till dig, och det är att du är lite... dum i huvudet!' haha shit, det kändes lite snopet, men som Sally skulle säga 'jag bjuder på det så att den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag' "

Så många insiderskämt vi har! Du är fantastisk!
(För er som inte förstår detta, så är det en kommentar på inlägget om hur Nathalie gjorde en teknisk miss med sin status i måndags, det vill säga hur "offline" gör att vi andra inte kan se när hon är online, eller att hon kan se att vi är online på skype.)
Tack Nät,
Nu kommer jag kunna sova gott inatt! Igen!
Haha!
<3
Detta påminner mig lite om min kära systers random utrop av grönsaker när hon tycker att vi ska äta. För två år sedan hette det:

B: - AVOKADO!
J: - Avokado?
B: - JA! Avokado! JAG VILL HA LUNCH, NU! Ingen annan som vill det?

J: (tankepaus)

B:Men ärligt Jakie, jag vill ha sallad nu...!

 

Fantastiskt!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: David

"I'm not random, you just can't think as fast as me..." ;)

2010-10-07 @ 23:25:06
Postat av: Nät

Håller med David (som alltid)

2010-10-13 @ 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0