we are the kings.

Åh! Jag upptäckte Kings of Leons nya album Come Around Sundown i fredags efter att ha tittat på SNL med Emma, och Kings of Leon uppträdde med låtar från nya albumet. FANTASTISKT!

Rekommenderar låtarna:
Pyro
Radioactive
The End
The Immortals
Pony Up
Pickup Truck

Har i övrigt haft en fantastiskt bra dag på jobbet. Jag var så glad att vara tillbaka efter 5 dagars total kurering (och sovande i säng och soffa). Mitt jobb är mitt andra hem. Stammisarna är våra vänner, och våra kollegor är som familjemedlemmar. Det är så det ska vara på jobbet. Man ska trivas.
och jag trivs!

Förutom jobbet, myskvällar med Emma och Londonplanering så är inte allt annat så himla spännande.
Sa jag att jag var på dejt igår? Lunchdejt. På kvällen var det dags för personalfest med OG-crew. det var minnesvärt!

Jag har så sjukt mycket att tänka på just nu.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0