Worst start of the week.

Hela helgen har jag legat hemma och bokstavligen sovit, med feber och en dunder förkylning. Duktig som jag är (läs tror att jag är), så tycker jag att "det är väll klart att jag kan gå upp klockan 5.20(!!)" imorse för att göra mig redo för jobbet. Jag har inte mått såhär dåligt på väldigt länge.
Istället får jag ringa in näste person för att komma och lösa av mig tidigare för att kunna gå hem och sova av mig vad det nu är jag dragit på mig.

Som om det inte vore nog med detta, så har jag lyckats få bihåleinflammation också. Igen.
Mitt huvud gör så ont. Mitt ansikte för så ont, och jag kan knappt andas.
GAH THIS SUCKS!
Varför måste jag ALLTID bli sjuk?!

Kommentarer
Postat av: Nät

Neeeej!!! Fy fy fy på dig för att du försöker jobba när du är sjuk!!! Det är major pampering som gäller för sjuklingar ingenting annat!!

2010-10-13 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0