400 mackor och 2 djupare skärsår senare...

Det var "beredningsdag" för mig idag. Helena behövde någon som kunde rycka in då Anastacia är sjuk. Det stod mellan ett till stägningspass och beredningspass. Hmm.
Jag valde i alla fall beredningen, och craziness var det. 400 mackor och allt skulle vara klart för leverans (färdigpacketerat, uppdelat/sorterat och märkt) vid klockan 13. och då kan jag ju även påminna folk om att sist jag gjorde mackor, var för två år sedan.
Men, detta gick alldeles utmärkt. Trots två galna skärsår på vänsterhandens mittersta fingrar. aj aj aj.
Dumma tomatskärare(!)! Omplåstring/tejpning, plus plasthandskar hela dagen imorgon då..

Anyways.
En god själ som jag är, så räddar jag även ett pass imorgon bitti ute i kaféet då Anastacia är sjuk imorgon med.
Beröm från chefen. :)

- someone kiss the aouie! please?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0