amazing race...

Det är söndag, äntligen vilodag. Detta är precis vad jag gjort idag också. Tittat på 3 filmer, en av dom var Music&Lyrics (och denna är den enda jag tänker nämna, för de andra är pinsamma...)
Men, trots mitt tråkiga liv, och att jag bara jobbar hela tiden, så ska jag få igång den kreativt svältande sidan av mig igen. Dags att skissa, teckna och sy. Steph, är du på för lite modefotografering?
Sen måste jag klaga lite, och vara väldigt svensk för en gångs skull. Det finns flera vänner som jag försökt boka skypedejter med (ni vet vilka ni är), det är en handfull människor dessutom. Trots försök till skypedejt/samtal så blir jag dissad. Hela tiden. Det gör mig lite ledsen. Har ni inte tid så kan ni väll bara säga nej? Större deal än så är det inte? :(



Anyways,
Matten har pluggats klart till och med onsdag, och än så länge så går derivata delarna bra men jag är inte helt inne på den här "tolka derivata" grejen. Det kommer nog ta ett tag att få in, eftersom detta är en av de lite nyare delarna till min matematik historia. Tur att jag har minst 2 snälla människor som är villiga att förklara när jag behöver detta - shout out till Sepideh, och David.
Efter allt åkande fram och tillbaka till Marlene i Södertälje de senaste veckorna (och ja, roadtrip på 1 timme i bil, med skön musik = roadtrip, tyck vad ni vill), gör i alla fall att jag blir sugen på en riktig längre roadtrip.
Om lite mer än en månad blir det i alla fall kärt besök till London igen. Oh, som jag har saknat London.
Dags att göra middag,
TTYL

Kommentarer
Postat av: David

Jag David? Just give me a call! :) Har mattetenta idag dessutom...

Och jag försöker få in en tripp till Sthlm snart!

2010-09-27 @ 07:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0