Hmm.. jag undrar vems födelsedag det kan vara idag?

Kan det vara VÄRLDENS BÄSTA NATHALIE WIKLÖF'S FÖDELSEDAG?!

Till min bästa vän Nät.
Tack för alla fina stunder, tjejmys, filmkvällar, pysselstunder, cry-outs, roadtrips, solande på stranden, Haleiwa Eatsmiddagar, dansa-i-vardagsrummet kvällar, middagsbjudningar, kramar, värmande ord, omhändertagange vid sjukdom, godhjärtade kommentarer och kärlek som du bidragit med i mitt liv! Jag älskar dig högt och, med risk för att låta extremt fjortisbloggande här, så betyder du verkligen jättemycket för mig! Jag kunde inte ha varit gladare över att fått äran att lära känna dig. Jag hoppas din födelsedag blir full med skratt, glädje, pojkväns/fästmans-pussande och firande!
Grattis på din 23-årsdag!

Massa Pussar&Kramar
Jackie


Dedication i min kalender finns till dig också! TONS OF CONGRATZ!


Kommentarer
Postat av: Nät

ÅHHH Nu blev jag alldeles tårögd! Vad du är underbar! Tack så otroligt mycket. Jag önskar verkligen att du kunde vara här och fira med mig! Du och Bine bara MÅSTE komma hit!!

2010-09-04 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0