in a perfect world, there wouldn't be perfect people. perfect people would already be in heaven.

Vad otroligt tacksam jag är för mitt skype-uppvaknande imorse! Ett 2½ timmar långt skypesamtal med Nathalie och Kit, startade upp min dag på det allra bästa sättet. Dom två knasbollarna!
Jag tror samtalsämnena varierade från allt till svenska ord, slott, hörlurar och tuggummin. Samt en massa allmänt flams. Jag saknar dom jättemycket. Och fröken Johanna Hagman också..
Det är inte rättvis
att jag känner mig så otroligt uttrpkad, och mina bästa vänner är på andra sidan jordklotet. Men, inte för att låta kräsen, så finns det ju såklart bra människor här med. Men ni vet alla hur det är med dom bästa vännerna.

Tack ännu en gång Nat och Kit för imorse! min dag vart helt fantastisk, på bästa möjliga sätt, på grund av er! :D

Även ett litet shout-out till Tele2 killarna som kom in och handlade innan 20-slaget idag. Sicka muntergökar!!

Dags att plugga lite matte, äta middag (Mac&Cheese som inköpts på ICA STOP (YAY!)) och somna till film med Bine.

Peace
Brother Darron Allreda

Kommentarer
Postat av: Nät

Äh, du vet att vi älskar att prata med dig. Allt vi gör annars är att sitta och titta på dåliga tv-serier på netflix och det var inte ens kul när vi började göra det för två veckor sen :P

2010-09-15 @ 12:14:58
Postat av: johanna

åh vad jag saknar dig.... :(

2010-09-16 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0