PARTYTIMES

Vilken födelsedag!

Först och främst vill jag säga SUPER TACK TILL ALLA FÖR ERA GRATULATIONER PÅ MIN FÖDELSEDAG.
Födelsedagen har varit fantastiskt!
Min kära familj kom in sjungande med Ben&Jerry's och fantastiska sifferljus i, drog ner mig till ett jättefinpyntat kök med hjärtformade ballonger och notkonfetti. En ny iPod upptäcktes i födelsedagspaketet, vilket ledde till en snabb påläggning av låtar och fixandes av låtlistor. YAY!
vid lunchtid mötte jag upp kära Stephanie och åt lunch på Herman's vegetariska Restaurang i Slussen, och mötte msedan upp Mamma för att åka och hälsa på Mormor på sjukhuset, där även min moster satt. Efter chillande där, så åkte vi hem och avslutade födelsedagen med middag.
På fredagen hade vi bokat bord på den indiska restaurangen Indian Garden, och firade födelsedagen tillsammans med Marlene, Veronica, Marl och Gabriel. efter middagen fortsatte vi tjejer vidare för att släppa Veronica, hämta upp Stephanie och fortsätta hem till Marlene för ultimat tjejmys och godis och skvaller.

Jag är otroligt tacksam för mina vänner och min familj. Jag måste säga att det hittills har blivit den bästa födelsedagen. Hands down!

Tack för alla gratulationer, ännu en gång, och de fina mail/sms/FB meddelanden jag har fått!







Jag har även lyckats ånjuta lite American candy, dagen till ära (dock köpt här i Stockholm)




Puss & Peace!
Jay

Kommentarer
Postat av: steffi

Uh vanilla Coke är verkligen inte gott :)

2010-09-26 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0