Sista inlägget som 22-åring.

Under årets gång har jag:
Flygit halvvägs runt jorden
Pluggat ännu en termin på BYU-Hawaii
Gått på roliga dejter
Sytt en studentklänning, samt fått se "minstingen" i familjen Usterud ta studenten
Pluggat väldigt mycket matte - och hittat/bekräftat den inre nörden i mig själv.
Fått upp intresset för Psykologi
Lärt mig tycka om Historia
Fått mycket beröm
Lärt känna nya människor, samt insett hur tacksam jag är för dom vänner jag har
Fått en syster&bästa vän, och cool brorsa till, i familjen - In-adopterade Nathalie Wiklöf (men detta visste vi ju sen ett tag tillbaka att detta skulle ske), samt hennes blivande andra hälft Kit Elledge
Utökat garderoben med underbara Forever 21 fynd
Skissat ner ideer, och börjat på äffärsideer
Lärt mig keramikens konst, och blivit väldigt duktig på detta
Utökat portfoliot med visuella och keramiska element
Blivit lite mer förvirrad i val av studier och slutmål

Men rent generellt - Utvecklats personlighetsmässigt, och blivit 1 år visare.

Tack för ett bra 22:a år!

Always yours,
Jacqueline Usterud

Kommentarer
Postat av: David

Rättelse, 23:e år, men nu ska vi inte va såna. ^^



GRATTIS I FÖRSKOTT Ms. JACQUELINE!!! :D

2010-09-22 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0