so what if this world just throws me off the edge, and my feet fall out of ground?

Happy - Leona Lewis

Fredag, fredag... fr..ed..ag. Jag ska försöka hålla mig uppe in några minuter till med Mattepluggande hade jag tänkt. Även om jag är ikapp med matteuppgifterna enligt schemat för måndag. :D
Very nice indeed.
Nu har jag också bett om ledigt för matteproven som är ca 1ggn/månaden, och en semestervecka i november för eventuellt Thanksgivingbesök i USA. En veckas solig semester i mörka November är helt rätt. Ja?

Vi har även fått lite extra timmar att lägga till i schemat för september månad pga trycket på EH Odengatan = NICE! Så med lite omplanering i schemat för nästa vecka så verkar det som om att jag får Onsdag ledigt, och kan gå på en mattelektion till och med. Och få sovmorgon, och hinna gå på institutet. Sicken lyx! :)

Imorgon eftermiddag&kväll blir det festspeckat. Efter jobbet är det bara att åka hem och snabbfixa sig, åka till Karlssons som ska ha grillfest, och sen blir det efterfestchill för mig och Bine hos Thomas&Isak. :)
Söndag - Extrainsatt konferens!

Hur blev livet så bra helt plötsligt? Måste vara VDR-ringen jag haft på mig hela veckan, tror jag.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0