stress stress stress.

Idag har jag nog varit det tröttaste (om man nu får säga så) jag varit på länge. Sådär pass att jag ville gråta sista timmarna på morgonpasset. Ni vet känslan av att kollegan precis ska komma och byta av dig, vilken sekund som helst, och så kommer denna (trots att kollegan är en underbar människa) precis innan passet börjar, vilket gör att jag fick stå kvar i 10 minuter längre. Big deal? Nej, det borde inte vara det, men idag vill jag seriöst gråta av trötthet. Jag var förvånad över hur jag fick på mig ordentliga kläder imorse, och att fötterna gick fram till bussen. Speciellt eftersom fötterna hade släpats hela morgonen. På detta, sov jag hela vägen in till jobbet, och hela vägen hem, med en tupplur innan det var dags att åka in till personalmötet. (men detta är inte mycket sömn alls). Vi hade, dock, ett väldigt bra personalmöte idag. Min chef är fantastisk! Länge leve Helena!
Vad göra?

Det är för mycket som händer just nu, och för mycket som inte går som jag förväntat mig att det ska gå. MAGKNIP?

Till Nät: (seriöst, Michael Sudlow - vilken pärla!) Och - JAG SAKNAR DIG! Önskemål: Skype med dig, och dig&Kit snart, tack!

ugh

Kommentarer
Postat av: Nät

Ussch... värsta sortens dagar! Hoppas det blir en bättre dag imorgon.

Mike Sudlow sannerligen en pärla. Han är ljuset i slutet av BYUH's byråkrati-tunnel

Jag saknar dig med och vill skypea skypea skypea!! Jag kommer vara hemma hela dagen (ev torsdag), fredag och lördag eftersom det är dags för mitt månatliga helvete, så då kommer vi definitivt hinna prata mycket

2010-09-09 @ 01:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0