This Time Is OURS!

Jag tror jag snoozade alarmet 4 ggr imorse.. 4ggr=16 minuter. Efter detta slängde jag på mig kläder, och smink, och la mig i soffan i 20 minuter till, precis lagom till att bussen gick. På bussen sov jag nog ytterligare 45 minuter till.. Och ändå var jag helt död när jag väl kom till jobbet. Det sjuka är att jag jag hade kö till dörren HELA FRICKEN MORGONEN också på det. Snacka om "snap out of your sleepiness". Helt pötsligt var klockan 5 i alla fall, och nu sitter jag här och lyssnar på ny musik och pluggar derivata. 

great.

Snart sticker jag och Bine till Gabriel i alla fall, och låter honom imponera oss mer med sina cooking skills.

Au Revoir.

The Bravery - Ours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0